Przesunięty przez: Pioterek 1 Grudzień 2012, 23:30 |
Śmierć wycieraczki |
Autor |
Wiadomość |
maurycy
C43 ///AMG
Pomógł: 97 razy Dołączył: 28 Kwi 2009 Posty: 5420 Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: 24 Listopad 2010, 11:12
|
|
|
ja wyjmiesz mechanizm to zobaczysz silnik na jego końcu będzie obudowa srebrna w kształcie koła tam znajduje się koło zębate, z tym że samego koło nie kupisz
bo niema zamienników.....
[ Dodano: 24 Listopad 2010, 11:13 ]
http://www.amaxi.pl/allegro/ama1/w202_lift_1m.jpg
dla poglądu |
_________________ MB C43 AMG
Szmaragdowe C43 AMG 98'
WDB2020331F726355
nie mam czasu pomagać poza forum, proszę nie wysyłać do mnie maili z pretensjami |
|
|
|
|
zibi_43
C250TD
Dołączył: 17 Lis 2008 Posty: 101 Skąd: Kościan
|
Wysłany: 24 Listopad 2010, 19:57
|
|
|
Tak szczerze, to myślę że ta wiedza nic Ci nie da... Do wymiany cały silniczek z przekładnią. Polecam: http://allegro.pl/silnik-...1297940982.html
Kupiłem tam pare miesięcy temu i sprawuje się dobrze.
Pozdrawiam. |
_________________ W202 C250TD 99r. WDB2021881F915667 |
|
|
|
|
Goliad
Dołączył: 28 Gru 2009 Posty: 160 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 26 Listopad 2010, 05:21
|
|
|
zibi_43, Widzisz generalnie silnik jest sprawny tylko zębatka poszła, może uda mi się wyciągnąć z anglika silnik nie będzie pasował ale koło jest takie same, myślałem tez o dorobieniu kółka z miękkiego metalu plastik jak widać sie wyrabia:(
maurycy czyli to kółeczko znajduje się w tej części stalowej tak? |
_________________ W 202 C 220 CDI '98 ESPRIT |
|
|
|
|
m210
Pomógł: 3 razy Dołączył: 18 Sty 2010 Posty: 47 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 26 Listopad 2010, 07:38
|
|
|
Goliad napisał/a: | zibi_43, Widzisz generalnie silnik jest sprawny tylko zębatka poszła, może uda mi się wyciągnąć z anglika silnik nie będzie pasował ale koło jest takie same, myślałem tez o dorobieniu kółka z miękkiego metalu plastik jak widać sie wyrabia:(
maurycy czyli to kółeczko znajduje się w tej części stalowej tak? |
A to akurat z tego co wiem nie prawda plastikowy tryb jest inny, tryb i ślimak są odwrotnie powywijane. Jeśli chodzi o angliki to można cały mechanizm założyć i wtedy wycieraczka zaczyna prace od drugiej strony (mało to 202 jeździ z taką wycieraczką ). Tylko tak da się wykorzystać angola. Mam taki mechanizm angielski ale zero pożytku z niego Mam też europejski ale drogo :/ |
|
|
|
|
maurycy
C43 ///AMG
Pomógł: 97 razy Dołączył: 28 Kwi 2009 Posty: 5420 Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: 26 Listopad 2010, 08:10
|
|
|
ile mam wam powtarzać niema mechanizmy lewo i prawostronnego.
to że stoi wycieraczka po drugiej stronie to tylko i wyłącznie zasługa źle ustawionego mechanizmu.
m210 napisał/a: | tryb i ślimak są odwrotnie powywijane. |
przepraszam a sprawdzałeś czy dumasz ??
Goliad napisał/a: | myślałem tez o dorobieniu kółka z miękkiego metalu plastik jak widać sie wyrabia:( |
ja się zastanawiałem żeby zrobić to ze stali nierdzewnej lecz pomysł mi jakoś umarł śmiercią naturalną
Cytat: | maurycy czyli to kółeczko znajduje się w tej części stalowej tak? |
tak jest
niech kolega adikis się wypowie anglik stoi na podwórku niech zobaczy jak wygląda mechanizm.......... |
_________________ MB C43 AMG
Szmaragdowe C43 AMG 98'
WDB2020331F726355
nie mam czasu pomagać poza forum, proszę nie wysyłać do mnie maili z pretensjami |
|
|
|
|
zibi_43
C250TD
Dołączył: 17 Lis 2008 Posty: 101 Skąd: Kościan
|
Wysłany: 26 Listopad 2010, 19:59
|
|
|
[quote="maurycy"]ile mam wam powtarzać niema mechanizmy lewo i prawostronnego.
to że stoi wycieraczka po drugiej stronie to tylko i wyłącznie zasługa źle ustawionego mechanizmu.
Masz rację kolego. To jest wyłącznie kwestia ustawienie ramienia przekładni na wielowypuście.
Goliad napisał/a: | myślałem tez o dorobieniu kółka z miękkiego metalu plastik jak widać sie wyrabia:( |
Myślę że to bez sensu. Za ok 180zł będziesz miał nową przekładnie z silnikiem.
ps. element jest plasikowy, bo jest na nim zamontowana płytka stykowa pełniąca funkcje wyłącznika. Dorobienie elementu z metalu powoduje konieczność odizolowania go od owej płytki stykowej. |
_________________ W202 C250TD 99r. WDB2021881F915667 |
|
|
|
|
maurycy
C43 ///AMG
Pomógł: 97 razy Dołączył: 28 Kwi 2009 Posty: 5420 Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: 26 Listopad 2010, 22:54
|
|
|
zibi_43 napisał/a: | Dorobienie elementu z metalu powoduje konieczność odizolowania go od owej płytki stykowej. |
a co to za problem ?? ja nie widzę najmniejszego lecz to zabawa dla fachowców bądź ludzi którzy mają za dużo czasu |
_________________ MB C43 AMG
Szmaragdowe C43 AMG 98'
WDB2020331F726355
nie mam czasu pomagać poza forum, proszę nie wysyłać do mnie maili z pretensjami |
|
|
|
|
m210
Pomógł: 3 razy Dołączył: 18 Sty 2010 Posty: 47 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 27 Listopad 2010, 07:37
|
|
|
maurycy, temat jest sprawdzony. Jeżeli się mylę to zapraszam do zakupu trybików angielskich ale na swoją odpowiedzialność |
|
|
|
|
Goliad
Dołączył: 28 Gru 2009 Posty: 160 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 27 Listopad 2010, 10:06
|
|
|
m210, Myślę ze to gra nie warta świeczki gdzie ja teraz znajdę takie trybiki jak nikt nie chce sprzedawać osobno tylko cały silniczek
po za tym nowy kosztuje około 200zł na gwarancji więc przez 2 lata powinien być spokój, co nie znaczy że nie pokombinuje ze starym jak go zdemontuję |
_________________ W 202 C 220 CDI '98 ESPRIT |
|
|
|
|
m210
Pomógł: 3 razy Dołączył: 18 Sty 2010 Posty: 47 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 27 Listopad 2010, 14:50
|
|
|
Goliad, a ja Ci mogę sprzedać mam ze 2 od anglików, ale tak jak pisałem na swoją odpowiedzialność
[ Dodano: 28 Listopad 2010, 11:58 ]
Słuchajcie a to 100% pewne że nie ma zamiennika na te tryby ? rozebrałem swój angielski silniczek i tam jest różowy tryb z rocznika 2001 ale bez oznaczeń MB. Auto było z rocznika 94 więc na pewno był wymieniony . Na oryginałach są jakieś numery MB ? |
|
|
|
|
tom1245
AMG PO MODACH
Pomógł: 23 razy Dołączył: 15 Kwi 2010 Posty: 1654 Skąd: Makow
|
Wysłany: 1 Grudzień 2010, 16:13
|
|
|
panowie można podnieść trochę ta wycieraczkę
zamarza mi na niej wszystko a nadmuch na szybę nie pomaga |
_________________ WDB2010181A 104.995 odchudzony i pospawany dyfer
WDB2021331A vin nieadekwatny do wyglądu i wyposażenia 182KM i 441NM
WDB2030161A spalił się...
WDB211 |
|
|
|
|
Goliad
Dołączył: 28 Gru 2009 Posty: 160 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2 Grudzień 2010, 01:15
|
|
|
Jestem własnie po wymianie silniczka i jest problem bo złożyłem wszystko a wycieraczka łapie niżej niz powinna, przeciagnie jeden raz i nie zatrzymuje się przy szybie tylko 5 cm pod nią hacząc o tą kratkę.
Musze jeszcze raz to rozbierać i regulować. może inaczej
Czy po wyregulowaniu na oko trzeba to skręcać tzn składać te plastiki, żeby potem załączyć wycieraczkę i orzekonać sie że znowu jest cos nie tak czy mozna jakos inaczej? |
_________________ W 202 C 220 CDI '98 ESPRIT |
|
|
|
|
maurycy
C43 ///AMG
Pomógł: 97 razy Dołączył: 28 Kwi 2009 Posty: 5420 Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: 2 Grudzień 2010, 08:36
|
|
|
Goliad, ja zrobiłem tak...... rozebrałem wszystko tak ja przy wymianie, bez odłączania przewodów, wycieraczki (pióra). Wyjąłem wszystko w okolice silnika obróciłem delikatnie odkręcasz śrubę łączącą mechanizm z silnikiem podwarzasz mechanizm aby zszedł silnika i łapiąc za ramie wycieraczki ustawiasz tak jak ci pasuje następnie mocno trzymają mechanizm żeby nie latał skręcasz mocno |
_________________ MB C43 AMG
Szmaragdowe C43 AMG 98'
WDB2020331F726355
nie mam czasu pomagać poza forum, proszę nie wysyłać do mnie maili z pretensjami |
|
|
|
|
Goliad
Dołączył: 28 Gru 2009 Posty: 160 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2 Grudzień 2010, 09:15
|
|
|
maurycy, dzięki jak tylko zapchnę samochód do garażu to spróbuje to zrobić |
_________________ W 202 C 220 CDI '98 ESPRIT |
|
|
|
|
Greg_G
The Best or Nothing.
Pomógł: 26 razy Dołączył: 06 Cze 2010 Posty: 1636 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 11 Luty 2011, 20:51
|
|
|
Dzisiaj i mi umarła wycieraczka. 20 metrów od domu po trasie 60km gdzie była non stop włączona(czasówka/1bieg). Stanęła i słychać buczenie. Rozkręciłem trochę, ale nie wiem co się mogło zaciąć i co jest nie tak:
Może coś poradzicie Panowie, Jest jeszcze jakiś ratunek? |
_________________ W211 E320 CDI V6 FL Avantgarde Kombilimousine Sports Package |
|
|
|
|
|