coś z układem paliwowym auto nie pali... |
Autor |
Wiadomość |
borek25wawa
Dołączył: 15 Gru 2007 Posty: 10 Skąd: mława
|
Wysłany: 15 Grudzień 2007, 21:50 coś z układem paliwowym auto nie pali...
|
|
|
witam ja mam także problem z pompą wtryskową jednak troszke inny. to znaczy początkowo zaczęło sie tak ze samochod nie zapalił zatrząś sie i zgasł i następnie nie chciał odpalić, u mechanika odpowetrzyli go zatankowali i było git, jednak jak paliwo zeszło poniżej pół baku znowu nie chciał zapalić, następnie wynmieniono przeowdy paliwowe oringi przewodówi miało być git, znowu zatankowałem do pełna i jak paliwo zeszło poniżej pół baku to znów nie chcial palić. odstawiłem do warsztatu oni go odpalili i stwierdzili że w przewodach jest powietrze więc wymienili te przewody przy pompie i nadal nie pomogło tylko auto teraz nie chce wogóle zapalić w przewodach widać że jest paliwo a auto nie pali z pompy nie idzie paliwo. czy ktoś moze wie o co chodzi bo auto już prawie miesiąc zamiast jeździć to buja sie po warsztatach. z góry dziękuje i pozdrawiam (auto to c 250td) |
|
|
|
|
MikiPOZ
Klubowicz
Pomógł: 59 razy Dołączył: 06 Wrz 2007 Posty: 1995 Skąd: Poznań-Czmoniec
|
Wysłany: 15 Grudzień 2007, 23:33
|
|
|
bylo duzo o tym pisane wystarczy opcja szukaj....
albo zaworek zwrotny albo wystarczy zrobic malutkie odpowietrzenie ale w baku od paliwa bo powstaje cisnienie... |
_________________ W123 300D 1978r
W123 280CE 1979r.
W123 230C 1977r.
w123 230TE 1984r
w107 560AMG 1972r.
w210 320CDI T 2000r. Avantgarde
w211 320CDI T 2003r. Avantgarde |
|
|
|
|
Marcin13736
MBmiłośnik
Pomógł: 14 razy Dołączył: 08 Lut 2007 Posty: 466 Skąd: Łódzkie
|
Wysłany: 16 Grudzień 2007, 00:32
|
|
|
kolego a jaki silnik? napisz będzie łatwiej o radę jaka pompa Lukas czy bosch (bo domyslam się, że to diesel). Więcej info pliiss |
_________________ C-250TD 150KM '97- ex
E-320 PB automat. '00
Z przodu gwiazda z tyłu gwiazda, no i ta JAZDA |
|
|
|
|
pstrag
Moderator
Pomógł: 21 razy Dołączył: 18 Sie 2007 Posty: 620 Skąd: Ełk
|
Wysłany: 16 Grudzień 2007, 00:34
|
|
|
Marcin13736, kolega napisał na koncu ze 250 TD czyli bosch czytaj uważnie |
_________________ C250TD 1996 Był
C200CDi 2000 Był
Skoda Octavia Był
BMW 530D Był
C200Cdi 2000 Classic Selection Był
Bmw e46 330d M-Pakiet 2001 Sedan Był
C270Cdi 2006 Avantgarde Był
Bmw e39 530d M-Pakiet 2003 Individual JEST
Skoda Fabia 1,6 Tdi CR 2011 Służbowa
|
|
|
|
|
borek25wawa
Dołączył: 15 Gru 2007 Posty: 10 Skąd: mława
|
Wysłany: 16 Grudzień 2007, 23:01
|
|
|
MikiPOZ napisał/a: | bylo duzo o tym pisane wystarczy opcja szukaj....
albo zaworek zwrotny albo wystarczy zrobic malutkie odpowietrzenie ale w baku od paliwa bo powstaje cisnienie... |
cóż to za zaworek zwrotny czy on jest umieszczony gdzieś w pompie wtryskowej, a co do odpowietrzania baku to w jaki sposób to zrobić??? |
|
|
|
|
MikiPOZ
Klubowicz
Pomógł: 59 razy Dołączył: 06 Wrz 2007 Posty: 1995 Skąd: Poznań-Czmoniec
|
Wysłany: 16 Grudzień 2007, 23:25
|
|
|
Zazwyczaj bezpośrednio przy pompie, zobacz dokąd idzie przewód zasilający od filtra i tam powinien być ten zawór
równiez mozesz dokupic zawór zwrotny z allegro i zalozyc go przed orginalnym a nie za....
Nadmierne podciśnienie w baku może ssać nieco paliwa z powrotem. Ale skoro się tworzy takie podciśnienie, to odpowietrznik zbiornika pewnie jest zapchany... Niestety, trzeba zejść pod autko, żeby go zobaczyć i oczyścić... Jest od spodu zbiornika wiec musisz zejsc pod autko....
zastanawia mnie jak to jest w mercedesach byc moze pompa w zbiorniku która ciagnie paliwo cos sie z nia stalo i bierze do pewnej wysokosci.... najpierw zobacz z odpowietzeniem i zaworkiem |
_________________ W123 300D 1978r
W123 280CE 1979r.
W123 230C 1977r.
w123 230TE 1984r
w107 560AMG 1972r.
w210 320CDI T 2000r. Avantgarde
w211 320CDI T 2003r. Avantgarde |
|
|
|
|
makawel
VIP
Pomógł: 13 razy Dołączył: 14 Gru 2006 Posty: 760 Skąd: K- Koźle/EŁK
|
Wysłany: 18 Grudzień 2007, 16:19
|
|
|
a pompe wtryskowa uszczelniales kolego moze tu lezy przyczyna ja tam np mialem ze pompa ciekla |
_________________ Polska – tutaj nawet kryzys się nie udał.
Moje autko
WDB2021881F621600 |
|
|
|
|
Vito
Automaniak
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Sie 2007 Posty: 33 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 19 Grudzień 2007, 16:31 ODP
|
|
|
(nie wiem czy temat jeszcze aktualny)
Kolego Borek25wawa miałem podobnie tylko w C180 benzyna i na 100% pompa paliwa do wymiany ... zrobiłem to i autko aż sie prosi by depnąc... Pozdraviam |
_________________ W202 C180 93'
W210 E240 V6 98'
W210 E290 98'
|
|
|
|
|
borek25wawa
Dołączył: 15 Gru 2007 Posty: 10 Skąd: mława
|
Wysłany: 19 Grudzień 2007, 21:32
|
|
|
no u mnie mówią coś o immobilajzerze że nie steruje jakąś listwą w pompie wtryskowej i nie ma wtrysku, wiesz może o co chodzi?? |
|
|
|
|
MikiPOZ
Klubowicz
Pomógł: 59 razy Dołączył: 06 Wrz 2007 Posty: 1995 Skąd: Poznań-Czmoniec
|
Wysłany: 19 Grudzień 2007, 21:41
|
|
|
borek25wawa, jak imobilizer to odrazu sie go pozbądź wielu forumowiczów mialo ten problem w tym także ja.
imobilizery w naszych Celinach i w dodatku silnikach 2,5 l czesto swirowaly... byl nawet temat o tym...
Ja imobilizera sie pozbylem a zrobilem to w taki sposob ze go ominelem i podlaczylem na tzw "krótko" zeby paliwo prze zniego nie przechodzilo tylko bezposrednio paru forumowiczow tez tak zrobilo i problem z glowy zero problemow a autko pali na dotyk |
_________________ W123 300D 1978r
W123 280CE 1979r.
W123 230C 1977r.
w123 230TE 1984r
w107 560AMG 1972r.
w210 320CDI T 2000r. Avantgarde
w211 320CDI T 2003r. Avantgarde |
|
|
|
|
borek25wawa
Dołączył: 15 Gru 2007 Posty: 10 Skąd: mława
|
Wysłany: 19 Grudzień 2007, 21:49
|
|
|
ale u mnie problem z immobilajzerem jest coś bardziej skomplikowany bo próbowali go podłączyć na krótko i też nie pali tylko coś mówią o tym że tam jest jeszcze jakieś jedno sterowanie tą listwą w pompie wtryskowej i samochód zachowuje sie tak że ta listwa jest cały czas w położeniu zero i nie daje paliwa. |
|
|
|
|
MikiPOZ
Klubowicz
Pomógł: 59 razy Dołączył: 06 Wrz 2007 Posty: 1995 Skąd: Poznań-Czmoniec
|
Wysłany: 19 Grudzień 2007, 21:51
|
|
|
A jaki masz kluczyk ??
normalny ?
syzoryk?
czy rybke ? |
_________________ W123 300D 1978r
W123 280CE 1979r.
W123 230C 1977r.
w123 230TE 1984r
w107 560AMG 1972r.
w210 320CDI T 2000r. Avantgarde
w211 320CDI T 2003r. Avantgarde |
|
|
|
|
borek25wawa
Dołączył: 15 Gru 2007 Posty: 10 Skąd: mława
|
Wysłany: 19 Grudzień 2007, 21:51
|
|
|
scyzoryk |
|
|
|
|
MikiPOZ
Klubowicz
Pomógł: 59 razy Dołączył: 06 Wrz 2007 Posty: 1995 Skąd: Poznań-Czmoniec
|
Wysłany: 19 Grudzień 2007, 21:55
|
|
|
to moze problem lezy wlasnie w kluczyku ?? nie rozlacza imobilizera .
ja bym szukal przyczyny nie w mechanicznych usterkach ale elektornicznych... typu sterowanie imobilzerem kluczyk |
_________________ W123 300D 1978r
W123 280CE 1979r.
W123 230C 1977r.
w123 230TE 1984r
w107 560AMG 1972r.
w210 320CDI T 2000r. Avantgarde
w211 320CDI T 2003r. Avantgarde |
|
|
|
|
borek25wawa
Dołączył: 15 Gru 2007 Posty: 10 Skąd: mława
|
Wysłany: 19 Grudzień 2007, 22:01
|
|
|
no właśnie jutro będę miał drugi kluczyk i sprawdze bo może faktycznie z tym coś jest nie tak może sie rozkodował albo coś w tym stylu, jak myślisz jest to prawdopodobne? |
|
|
|
|
|