coś z układem paliwowym auto nie pali... |
Autor |
Wiadomość |
MikiPOZ
Klubowicz
Pomógł: 59 razy Dołączył: 06 Wrz 2007 Posty: 1995 Skąd: Poznań-Czmoniec
|
Wysłany: 19 Grudzień 2007, 22:08
|
|
|
borek25wawa napisał/a: | jak myślisz jest to prawdopodobne? |
całkiem możliwe ponieważ scyzorki one maja w sobie kod który jest odpowiedzialny za imobilizer i zawsze jak dostajesz klucze to dostajesz klucz kod czy cos w tym stylu...
Pozdrawiam |
_________________ W123 300D 1978r
W123 280CE 1979r.
W123 230C 1977r.
w123 230TE 1984r
w107 560AMG 1972r.
w210 320CDI T 2000r. Avantgarde
w211 320CDI T 2003r. Avantgarde |
|
|
|
|
Matys
C220D 93'
Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 3 Skąd: Wolomin
|
Wysłany: 12 Sierpień 2009, 10:10 Problem - Pęknięty zworek w przewodzie
|
|
|
Witam, od jakiegoś czasu borykam się z problem zapalania swojego merca po dłuższym postoju, dzisiaj znalazłem trochę czasu i znalazłem taki oto pęknięty zaworek w jakimś przewodzie ( zdjęcia poniżej ). Czy to jest zaworek zwrotny paliwa ? Nie znam się jeszcze na takich problemach, ponieważ jestem świeżym kierowcą i dopiero zapoznaję się ze swoim autem. Mój merc to w202 C220D z 93 roku. I proszę o wyrozumiałość to mój pierwszy post na tym forum
|
Ostatnio zmieniony przez G. 12 Sierpień 2009, 10:40, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
13696
Mateusz
Pomógł: 10 razy Dołączył: 29 Lis 2008 Posty: 664 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 12 Sierpień 2009, 11:20
|
|
|
dmuchaj w niego z jednej a puzniej z drugiej strony z jednej powietrze powinno przechodzic swobodnie a z drugiej powinno calkiem blokowac
jesli tak jest to zaworek zwrotny |
_________________ c200 kompressor (lpg stag-4) |
|
|
|
|
Matys
C220D 93'
Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 3 Skąd: Wolomin
|
Wysłany: 12 Sierpień 2009, 11:39
|
|
|
z obu stron powietrze przechodzi jak dmucham... |
|
|
|
|
13696
Mateusz
Pomógł: 10 razy Dołączył: 29 Lis 2008 Posty: 664 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 13 Sierpień 2009, 13:16
|
|
|
czyli to raczej nie byl zaworek moze ktos wstawil po to aby zobaczyc czy do uklady nie dostaja sie pechezyki powietrza jesli tak to wystarczy ze polaczysz rurki i nie powinno byc problemu |
_________________ c200 kompressor (lpg stag-4) |
|
|
|
|
Matys
C220D 93'
Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 3 Skąd: Wolomin
|
Wysłany: 13 Sierpień 2009, 17:21
|
|
|
okej spróbuje połączyć jakoś |
|
|
|
|
wonsz
wonsz
Dołączył: 21 Lis 2007 Posty: 46 Skąd: Opole
|
Wysłany: 3 Grudzień 2010, 17:14
|
|
|
Witam a ja mam od wczoraj tez problem z powietrzem w ukladzie paliwowym widac pechezyki powietrza w przewodach i nie chce odpalic ,jutro bedzie fachowiec i zobaczymy co powie |
_________________ C 180 manual
C 280 manual
teraz C 250 TD automat |
|
|
|
|
G.
Pomógł: 93 razy Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 4550
|
Wysłany: 3 Grudzień 2010, 17:31
|
|
|
wonsz napisał/a: | mam od wczoraj tez problem z powietrzem w ukladzie paliwowym |
Zapraszam do archiwum, wątek wałkowany wielokrotnie (nawet ostatnio). |
|
|
|
|
TomekE34
Dołączył: 17 Wrz 2008 Posty: 5 Skąd: Wołomin
|
Wysłany: 6 Grudzień 2010, 16:23 Re: coś z układem paliwowym auto nie pali...
|
|
|
borek25wawa napisał/a: | witam ja mam także problem z pompą wtryskową jednak troszke inny. to znaczy początkowo zaczęło sie tak ze samochod nie zapalił zatrząś sie i zgasł i następnie nie chciał odpalić, u mechanika odpowetrzyli go zatankowali i było git, jednak jak paliwo zeszło poniżej pół baku znowu nie chciał zapalić, następnie wynmieniono przeowdy paliwowe oringi przewodówi miało być git, znowu zatankowałem do pełna i jak paliwo zeszło poniżej pół baku to znów nie chcial palić. odstawiłem do warsztatu oni go odpalili i stwierdzili że w przewodach jest powietrze więc wymienili te przewody przy pompie i nadal nie pomogło tylko auto teraz nie chce wogóle zapalić w przewodach widać że jest paliwo a auto nie pali z pompy nie idzie paliwo. czy ktoś moze wie o co chodzi bo auto już prawie miesiąc zamiast jeździć to buja sie po warsztatach. z góry dziękuje i pozdrawiam (auto to c 250td) |
Miałem ten sam problem tylko przy 1.8 b+g. Zbiorniki są tak zrobione że mają dwie komory połączone nad wałem. Pompka która podaje paliwo na listwę wtryskową pobiera paliwo z prawej komory następnie powrotem z listwy paliwo wraca do lewej komory z której jest przepompowywane do prawej (pompką poromieniową- z taką nazwą się spotkałem), jeżeli jest ponad pół zbiornika to paliwo przepływa samoczynnie tym połączeniem nad wałem. Jeszcze z miesiąc wymienili by ci pół auta. pozdr. |
|
|
|
|
zakk87
e-palacz
Pomógł: 4 razy Dołączył: 19 Lut 2013 Posty: 116 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 6 Marzec 2015, 09:36
|
|
|
wczoraj dopadł mnie ten problem, jakiś czas temu zatankowałem pod korek i dosyć długo jeździłem na benzynie. Wskaźnik pokazuje pół baku a samochód nie odpala. Przy tankowaniu odbija mi pistolet. Panowie, szukam i szukam, ani zdjęć, nic. Jak mogę sprawdzić ten odpowietrznik?
edit: wczoraj odkręciłem pompę z auta, podpiąłem próbówkę, kumpel zakręcił i odpalił. Przewód masy był jakiś taki dziwny, wydaje mi się, że był zimny lut. Odciąłem kawałek kabli (2cm), sprawdziłem opór, niby są w porządku. Przylutowałem ponownie, zamontowałem i cyka. świeci mi się jedynie service z zegarkiem i odlicza coś od 30. |
_________________ było W202 Classic Selection Limousine C180 1999 r.
WDB2020181A823939 - sprzedany
Volvo S60 2.4B 170KM 2002 r.
|
|
|
|
|
|