|
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C
|
Ogłoszenie |
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy, |
C180 używany katalizator |
Autor |
Wiadomość |
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 14 Grudzień 2009, 21:00
|
|
|
No właśnie tak teraz patrzę w EPC i jest pewna niespójność.
Do numeru seryjnego A239813 i F200408 rura od kolektora do środkowego tłumika - czyli rura w której zawiera się katalizator - jest z katalizatorem prostym. Co by się zgadzało jesli chodzi o auto np. Zmichała (A219655). Natomiast na dole jest kod, że od numerów A239813 i F200408 ale do numerów A436535 i F483847, co jest zgodne z liftingiem, jest inny numer katalogowy omawianej rury (katalizatora). Ale! Jest to podpisane pod tym samym rysunkiem. A przecież Driver, który ma auto na pewno z tego przedziału ma kat boczny i ja mam kat boczny. Dopiero niżej, na tym samym rysunku, jest rura z katalizatorem z dolotem bocznym, ale dotyczy to tylko aut poliftingowych.
Zatem nastała tu pewna niespójnośc Widocznie gdzieś na przełomie roczników 94 i 95, zaczęto stosować nowe katalizatory, a co za tym idzie różne rury.
Krótko: Do ~końca 94 katalizator prosty, od początku 95: katalizator boczny.
|
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
rafbor
Dołączył: 17 Mar 2009 Posty: 51 Skąd: Gdansk
|
Wysłany: 17 Styczeń 2010, 17:25
|
|
|
Witam
mam pytanie, czesciowo w temacie postu. Moze ktos sie orientuje w jakiej cenie mozna dostac katalizator do c280 silnik r6 z poczatku produkcji c202, nowy.
dzieki |
_________________ c280 sport |
|
|
|
|
madzara31
Pomógł: 95 razy Dołączył: 05 Lip 2007 Posty: 3313 Skąd: Centrum Wszechświata
|
Wysłany: 17 Styczeń 2010, 20:14
|
|
|
To nr kata. do silnika M 104. C 280 - WA 2024900719.
Zadzwoń jutro na serwis,podaj nr. i uzyskasz odpowiedź.Tak na moje oko......2500 trzeba mieć żeby zacząć pytać.A zamiennik....kto wie
Te małe w "portkach" -WA 20249000519 |
|
|
|
|
zmichal
Moderator
Pomógł: 10 razy Dołączył: 20 Mar 2006 Posty: 736 Skąd: lubelskie
|
|
|
|
|
phan
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Wrz 2008 Posty: 346 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 4 Czerwiec 2010, 18:43
|
|
|
Witam,
Czy może ktoś po zdjęciach napisać mi czy ten katalizator jest oryginalny MB do C180 ? bo nie widzę znaczka .
Drugie pytanie czy do silnika M111.920 czyli z metalowym kolektorem ssącym katalizator powinien mieć dwie rury idące od kolektora wydechowego i skręcany śrubami za katem ? a silnik po liftowy M111.921 z plastikowym kolektorem ssącym powinien mieć jedną rurę od kolektora wydechowego do kata i za katem zamiast śrub skręcany jest na opaskę ?
Szukam szukam chce oryginał a u mnie są same wynalazki i spawy i chce to doprowadzić do oryginału, tak więc bardzo proszę o pomoc.
|
_________________ W210 E220 CDI 00' AVANTGARDE sedan with automatic transmission in color Tansanitblau (359) |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 4 Czerwiec 2010, 21:30
|
|
|
Oryginał czy nie - Eberschpacher. Kształt też OK. Jak dobra cena to brać.
Co do kolektora... wydaje mi się, że u mnie jest wydech 4-2-1 - taki jak na focie. |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
phan
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Wrz 2008 Posty: 346 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 5 Czerwiec 2010, 10:52
|
|
|
W 1.8 tylko oryginały dobrze chodzą dlatego się zastanawiam... Czy to jest jakiś dobry zamiennik ? lub może jest takiej firmy jak oryginał ale bez znaczka MB ? ja mam silnik po lifcie z przepływomierzem M111.921 czy te katy różnią się się tylko połączeniem z kolektorem ? a reszta jest ta sama ? tłumik końcowy jest też taki sam przed i po lifcie ? tylko różni się połączeniem z katem ? |
_________________ W210 E220 CDI 00' AVANTGARDE sedan with automatic transmission in color Tansanitblau (359) |
|
|
|
|
robert-c180
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Mar 2010 Posty: 241 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: 10 Czerwiec 2010, 16:52
|
|
|
Mam pytanie, odnośnie katalizatora do C180. Zaczął mi brzęczeć jakieś 4 dni temu i powoli staje się to uciążliwe dla ucha. Podejrzewam że pokruszył się wkład ceramiczny z tego względu że została zamontowana instalacja gazowa (wcześniej ktoś napisał że pęka ceramika, bo jest wyższa temperatura spalania gazu). Mam katalizator od Peugeota 405, pojemność bodajże 1.9 w dieslu, który jest po małym przebiegu. Jak myślicie, czy podejdzie on do mojej C180? Jak wpłynie to na dźwięk wydechu? Na oryginalny katalizator mnie nie stać, a rury niechciałbym wspawywać, bo miałbym dyskomfort psychiczny przez takie druciarstwo. Proszę o podpowiedzi.
Pozdrawiam,
robert-c180. |
|
|
|
|
Javoreczek
a teraz dizel
Pomógł: 144 razy Dołączył: 20 Maj 2008 Posty: 2790 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10 Czerwiec 2010, 17:08
|
|
|
Katalizatory od dizla nie redukują tlenków azotu, utleniają jedynie tlenek węgla i węglowodory. Także nie ma sensu taka kombinacja.
Mój też brzęczy, ale mi brzęczy blaszana osłona... pomału sie przyzwyczajam |
_________________ W202 C250 Elegance '94
WDB2021251A111166
W202 C180 Esprit '93 |
|
|
|
|
robert-c180
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Mar 2010 Posty: 241 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: 10 Czerwiec 2010, 20:12
|
|
|
Poprawka, katalizator jest od Peugeota 2.0 benzyniaka. Co radzicie? Montować go? |
|
|
|
|
Abdul
Pomógł: 195 razy Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 3896 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 7 Czerwiec 2016, 07:54
|
|
|
Panowie, co myślicie o montażu katalizatora firmy magnaflow (do mojego C180)
http://www.rpmotorsport.p..._1401_1524.html
Jaką normę powinienem spełniać? Jeszcze nie czytałem dokładnie, który model powinienem kupić, najpierw chciałem Was zapytać, czy ktoś może montował taki kat? |
_________________ EX: W202 C180 Esprit '96 WDB2020181A395981
Mój Czesiek
EX: E39 3.0iA Touring '00 GV40725
Mój Batmobil
S211 E320 4-matic '04 WDB2112821X123497
Mój Lord
Pomogłem? |
|
|
|
|
maron1994
MERCEDES C180 Clasic
Dołączył: 11 Lip 2017 Posty: 2 Skąd: Świętochłowice
|
Wysłany: 11 Lipiec 2017, 18:34
|
|
|
Panowie POMOCY !
Kupiłem wczoraj c180 w clasicu w opłakanym stanie blacharskim ale silnik i zawieszenie IGŁA!
Jednym dodatkowym minusem jest to iż facet powiedział że wycieli katalizator. Po wcześniejszych autach stwierdziłem że spoko, kupie katalizator i będzie spokoj ( Auto chodzi jak bym jechał Bolidem f1 albo autem klasy WRC). Po przeczytaniu forum już jestem chodzącym kłębkiem nerwów. Wydatek 500 czy więcej złotych dla klasyka którego chce uratować nie jest wielki, tylko powiedzcie mi prosze który mam kupić. Starego kata nie mam więc nie wiem czy jest z bocznym wlotem czy normlanym. Czy szukać z modelu młodszego czy lepiej fajnego zamiennika! POMOCY bo rozpędze sie celina i wjade nią prosto w morze bałtyckie
Mercedes w202 c180 classic 94r.
PS.
Jak bym ważył trochę więcej to wrócił bym do niego i za wycięcie tego kata zrobił z tyłka jesień średniowiecza |
|
|
|
|
Slony
Dołączył: 25 Wrz 2017 Posty: 3 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: 27 Luty 2018, 12:33
|
|
|
Są uniwersalne katalizatory, które sprawdzają się całkiem dobrze. Ja sam jak sprzedawałem swój stary katalizator na skupie ), kupiłem uniwersalny i do dziś jeżdżę bez żadnych problemów. Możliwości jest sporo, kolega wyżej pisał o sportowym katalizatorze i też jest to jakieś rozwiązanie. |
Ostatnio zmieniony przez perzu126 27 Luty 2018, 17:18, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
phpBB by
przemo
Strona wygenerowana w 0,142 sekundy. Zapytań do SQL: 10
| |
|