wyciek ropy |
Autor |
Wiadomość |
konradkar
Pomógł: 7 razy Dołączył: 16 Lip 2007 Posty: 436 Skąd: Ostroleka
|
Wysłany: 13 Luty 2010, 10:22
|
|
|
wlasnie tylko ze ASO merca w Bialymstoku mi taki sprzedali (cena okolo 50 zl za metr). Wczesniej zakladalem ze sklepu i sie zsuwal. Zalozylem ten- byl trwalszy niestety raz pociagnalem do 5 tys obr silnik i niestety chmura sie pojawila-powiedzialem dosc i takie cos zastosowalem.
A opaski sa bardzo wytrzymale na temperatre.
W Wartburgu (Sw pamieci) urwal mi sie cybant od wez chlodniczego (tuz nad kolektorem wydechowym) i jezdzil az do smierci nie urywajac sie..
Wiec polemizowalbym. Jak zaloze oslone powiem czy cos padlo (i tak woze podstawowe narzedzia wiec naprawa w trasie wezyka (nie pierwszy raz) nie jest dla mnie jakimkolwiek problemem- z tym ze wole go uniknac |
_________________ Juz od dawna nie Mercedes
Mój post odwiedzili 258 tysięcy osob....chyba rekord na forum |
|
|
|
|
123kicek
Dołączył: 15 Paź 2008 Posty: 36 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 15 Luty 2010, 20:05
|
|
|
barnaba, ja właśnie kupiłem takie przewody jakie zamieściłeś na zdjęciu, ale skoro to nie pomogło chyba zdecyduję spróbować sposobu konradkar, i zobaczymy co się będzie z tym działo, dodam że ja swoją gwiazdą przejeżdżam prawie 100 tyś km rocznie więc wole stosować jak najpewniejsze metody
pozdro |
|
|
|
|
mortal
Dołączył: 11 Lut 2010 Posty: 3 Skąd: Wągrowiec
|
Wysłany: 16 Luty 2010, 23:14
|
|
|
witam,
ja kupiłem take przewody na www.iparts.pl firmy FEBI 38zł; i wszystko działa jak trzeba.
A czy przy waszych Celinkach ropa cofała się z powrotem do baku (gdy silnik nie pracował)? czy w pompie jest jakiś zaworek zwrotny?
pozdro |
_________________ C250 TD Sport ///AMG |
|
|
|
|
barnaba
Dołączył: 29 Lis 2008 Posty: 111 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 16 Luty 2010, 23:33
|
|
|
mortal, temat cofania się ropy do baku był poruszany co najmniej kilkanaście razy (polecam wyszukiwarkę, np. hasło "lucas"). W pompie zaworka zwrotnego nie ma. Niektórzy domontowują taki na przewodach paliwowych (działa, ale nie jest to poprawne), inni uszczelniają pompę, wymieniają oringi, przewody paliwowe (poprawnie). Czasem bak "zapowietrza się" i "ssie" paliwo.
p.s. w podpisie wrzuć VIN (numer nadwozia), lub chociaż oznaczenie silnika aby było wiadomo o czym piszemy |
_________________ Szukam: W124 320CE
Jest: W124 200E 1991r
Było: W211 E320 T 2003r; W203 C200 Kompressor 2000r; W202 C250 Diesel 1993r |
|
|
|
|
jjankiello
Pomógł: 54 razy Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 2939 Skąd: Szczecin, PL
|
Wysłany: 16 Luty 2010, 23:46
|
|
|
Proponowałbym jeszcze uzupełnić tytuł tego tematu o rodzaj silnika, a jakim w nim mowa... Będzie innym łatwiej |
_________________ Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz |
|
|
|
|
barnaba
Dołączył: 29 Lis 2008 Posty: 111 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 16 Luty 2010, 23:52
|
|
|
jjankiello, ale kto to może zrobić? Chyba tylko autor (123kicek). I jak to opisać? Bo temat dotyczy co najmniej C220D, C250D, C250TD. C200D też się łapie? |
_________________ Szukam: W124 320CE
Jest: W124 200E 1991r
Było: W211 E320 T 2003r; W203 C200 Kompressor 2000r; W202 C250 Diesel 1993r |
|
|
|
|
jjankiello
Pomógł: 54 razy Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 2939 Skąd: Szczecin, PL
|
Wysłany: 16 Luty 2010, 23:57
|
|
|
Może to zrobić któryś moderator.
Owszem, pozostałe diesle generacji sprzed CDI również się na ten temat łapią, ale tutaj od pierwszego postu do prawie samego końca jest mowa o 2.2D, który jednak się nieco różni od reszty z racji pompy i posiadania elektrycznej pompki paliwa przy baku.
Jak sam zauważyłeś o cofaniu paliwa było juz sporo, więc ten temat mógłby pozostać czysto o tym jednym silniku....
Oczywiście nie chcę tu modów pouczać - zrobią wg własnej koncepcji |
_________________ Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz |
|
|
|
|
mortal
Dołączył: 11 Lut 2010 Posty: 3 Skąd: Wągrowiec
|
Wysłany: 17 Luty 2010, 12:30
|
|
|
ok dzięki za odpowiedz, a braki uzupełnię.
pozdrawiam |
_________________ C250 TD Sport ///AMG |
|
|
|
|
123kicek
Dołączył: 15 Paź 2008 Posty: 36 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17 Luty 2010, 14:59
|
|
|
oczywiście chodzi o silnik 2.2 D z 94 roku z pompą Lucasa, która była regenerowana około rok temu i tu jeszcze jedno pytanie czy przyczyną takiego problemu może przestawiona pompa? pytam ponieważ jeden ze znajomych mechaników podsunął mi taki pomysł, dodam jeszcze że problem nie pojawił siępo regeneracji pompy tylko jakieś pół roku później,
[ Dodano: 24 Luty 2010, 20:43 ]
w końcu się udało usunąć problem, rozwiązanie pewnie wszystkich trochę zaskoczy, mianowicie oryginalne i prawie nowe przewody zakupione w aso w lublinie zostały wymienione na uniwersalne zakupione w zwykłym sklepie motoryzacyjnym, przewody cale czarne pokryte gumą, dodatkowo zastosowałem zacisk podobny do tego, który zastosował kolega, problem znikł, nie wiem czy z tymi przewodami z aso było coś nie tak ale jak widać nie zawsze oryginalne jest najlepsze,
pozdrawiam |
|
|
|
|
charwel
Dołączył: 03 Lut 2011 Posty: 32 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 26 Luty 2011, 18:34 Kapie spod klapki
|
|
|
Witam.
W moim samochodzie zauważyłem kapanie ropy spod klapki zaznaczonej na zdjęciu.
Przy zimnym silniku mocniej kapie, przy rozgrzanym nie kapie.
Jakaś uszczelka czy coś poważniejszego?
Gdzie we Wrocławiu mi to zrobią porządnie?
Pozdrawiam
charwel
20110226111.jpg
|
|
Plik ściągnięto 257 raz(y) 239 KB |
|
|
|
|
|
TM
Pomógł: 6 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 389 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 27 Luty 2011, 21:52 Re: Kapie spod klapki
|
|
|
charwel napisał/a: | Witam.
W moim samochodzie zauważyłem kapanie ropy spod klapki zaznaczonej na zdjęciu.
Przy zimnym silniku mocniej kapie, przy rozgrzanym nie kapie.
Jakaś uszczelka czy coś poważniejszego?
Gdzie we Wrocławiu mi to zrobią porządnie?
Pozdrawiam
charwel | http://www.w202.pl/viewforum.php?f=38 tu masz propozycje.Zapytaj na Terenowej u braci Wroneckich. |
_________________ MB C200 CDI SPORT KOMBI WDB2021941F870839-Sprzedana.
|
|
|
|
|
charwel
Dołączył: 03 Lut 2011 Posty: 32 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 27 Luty 2011, 23:25 Re: Kapie spod klapki
|
|
|
Dzięki. Wcześniej zapytam w innym warsztacie specjalizującym się w dieslach. Robiłem tam pompę z Mondeo i byłem bardzo zadowolony wykonaną pracą i podejściem do klienta. Jakby ktoś chciał namiary to na priv. bo nie wiem czy mogę tu reklamować jakiś warsztat.
No ale jeżeli oni się nie podejmą to podjadę na Terenową.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
TM
Pomógł: 6 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 389 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 28 Luty 2011, 00:10
|
|
|
Jak naprawiają to daj namiar tam gdzie dałem Ci linka . |
_________________ MB C200 CDI SPORT KOMBI WDB2021941F870839-Sprzedana.
|
|
|
|
|
K@MIL
C 220 Diesel---93r.
Pomógł: 3 razy Dołączył: 31 Mar 2011 Posty: 179 Skąd: EKU
|
Wysłany: 16 Sierpień 2011, 14:12
|
|
|
Dziś spotkała mnie taka niespodzianka jak na zdjeciach
Czy weżyki przelewowe są umieszczone odpowiednio ??
Czy ten wkręt wkrecony w wtrysk tam musi byc??
I czy to musi byc tak upaprane wszystko ?
3.jpg
|
|
Plik ściągnięto 296 raz(y) 69,86 KB |
2.jpg
|
|
Plik ściągnięto 239 raz(y) 47,79 KB |
1.jpg
|
|
Plik ściągnięto 293 raz(y) 76,3 KB |
|
|
|
|
|
mchali
W202 2.5td 95'
Dołączył: 29 Cze 2008 Posty: 125 Skąd: MC-P
|
Wysłany: 16 Sierpień 2011, 18:54
|
|
|
to żółte to jakiś stary osad czy świeży wyciek ropy? Jak nie ma wycieku to wszystko dobrze. Z tym na końcu to wszystko jedno czym się zaślepi ost. wtrysk, wkręt to chyba jedna z lepszych opcji, u mnie jest jakiś metalowy kołek. |
|
|
|
|
|