poziom w zbiorniku do plynu chlodzacego. |
Autor |
Wiadomość |
btx
Pomógł: 45 razy Dołączył: 23 Maj 2006 Posty: 1736 Skąd: Looblyn
|
Wysłany: 2 Październik 2007, 10:59
|
|
|
to skoro tak mowisz, to do tych kresek pewnie bedzie minimum |
|
|
|
|
piotrfire
Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Cze 2007 Posty: 80 Skąd: Prawiewrocław
|
Wysłany: 6 Listopad 2007, 01:07
|
|
|
Podłącze się pod wątek aby nie zakladać nowego.
Od jakiegoś czasu ubywa mi płyn nigdzie nie cieknie , oleju nie przybywa , nie ma zwiększonego ciśnienia w układzie , mogę dolewać śmiało co dzień po litrze i w zbiorniczku zawsze mam ledwie zakryte dno. Jak nie dolewam nawet przez miesiąc to nic się nie dzieje temp ok , tylko kontrolka świeci. Po uzupełnieniu do rantu w zbiorniczku gaśnie ale po 10 min jazdy znowu się zapala i płynu już brakuje dziwna sprawa , co to może być? |
_________________ ML w163 320 |
|
|
|
|
jjankiello
Pomógł: 54 razy Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 2939 Skąd: Szczecin, PL
|
Wysłany: 6 Listopad 2007, 01:40
|
|
|
W środku pod nogami czasem mokro nie masz??
pod autem też nic nie widać mokrego |
_________________ Because people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
201122, Perlmuttgrau - EX
202188, Schwarz - EX
203216, Cubanitsilver - EX
203708, Tanzanitblau
212225, Obsidianschwartz |
|
|
|
|
Jary
Pomógł: 40 razy Dołączył: 07 Maj 2007 Posty: 2349 Skąd: Toruń / okolice
|
Wysłany: 6 Listopad 2007, 12:46
|
|
|
piotrfire napisał/a: | po 10 min jazdy znowu się zapala i płynu już brakuje dziwna sprawa , co to może być? |
Pewnie do wymiany korek zbiorniczka wyrównawczego |
_________________ MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem. |
|
|
|
|
piotrfire
Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Cze 2007 Posty: 80 Skąd: Prawiewrocław
|
Wysłany: 6 Listopad 2007, 20:14
|
|
|
Cytat: | W środku pod nogami czasem mokro nie masz??
pod autem też nic nie widać mokrego |
Nie mam mokro i pod autem też nie widać.
A korek raczej sprawny bo trzyma ciśnienie co słychać przy odkręcaniu , poza tym były by ślady na przykurzonym zbiorniczku |
_________________ ML w163 320 |
|
|
|
|
Jary
Pomógł: 40 razy Dołączył: 07 Maj 2007 Posty: 2349 Skąd: Toruń / okolice
|
Wysłany: 6 Listopad 2007, 20:35
|
|
|
piotrfire napisał/a: | A korek raczej sprawny bo trzyma ciśnienie co słychać przy odkręcaniu |
To nie dowodzi sprawności korka A śladów na zbiorniczku napweno nie będzie, chyba ze nie masz przewodu od odprowadzania nadmiaru |
_________________ MB W202, C 220D-był, jest W163 ML270
Wiem, że nic nie wiem. |
|
|
|
|
Igor00
Dołączył: 09 Paź 2007 Posty: 24 Skąd: Czewa
|
Wysłany: 6 Listopad 2007, 20:44
|
|
|
A ja mam troche moze dziwne pytanie czy wszystkie posiadaly zbiorniczki wyrownawcze bo ja takiego nie posiadam |
_________________ W202 C180 Classic 93' |
|
|
|
|
jacon
NIGHT HUNTER
Pomógł: 157 razy Dołączył: 07 Lis 2006 Posty: 1948 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 6 Listopad 2007, 20:50
|
|
|
Igor00 napisał/a: | A ja mam troche moze dziwne pytanie czy wszystkie posiadaly zbiorniczki wyrownawcze bo ja takiego nie posiadam |
Bo masz go na chłodnicy ten cylindryczny z czujnikiem poziomu płynu na środku. |
_________________ NIECH MOC BĘDZIE Z WAMI
esprit champion limited 98' ex
W203 Awantgarde 2001 kombi automat 2.0 kompressor teraz syna
R170 SLK 2002r. 2.0 kompressor automat żony
W201 1990r. 2.0 E automat obecnie moje autko |
|
|
|
|
asziatko
Nowiciusz
Dołączył: 24 Lip 2014 Posty: 1055 Skąd: Tarnów/Małopolska
|
Wysłany: 25 Marzec 2018, 12:21
|
|
|
jjankiello napisał/a: | btx napisał/a: | może to max poziom płynu to własnie do tych kresek :/ |
Ileż można pisać, ze poziom mam być do rantu... na zimnym silniku... na gorącym może być 1 cm wyżej... |
Mam takie pytanko, czy to nie jest czasami za dużo tego płynu po rant zbiorniczka?. Jak się płyn rozgrzeje to jak by nie było zwiększa swoją objętość i czy tym samym nie wyrzuci go przez wężyk odpowietrzający?.
Inna sprawa właśnie że nie ma na zbiorniczku zaznaczonego poziomu MIN - MAX ten wyznacznik rantu jest pisanym czy nie pisanym wyznacznikiem poziomu MIN - MAX płynu w naszych MB?. |
_________________ Szerokiej Drogi,
Artur
Były Mój Samochód: MB C180 W202 Classic 1994 + LPG |
|
|
|
|
Al Capone
Dołączył: 05 Kwi 2012 Posty: 66 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 26 Marzec 2018, 19:28
|
|
|
Cytat: | Mam takie pytanko, czy to nie jest czasami za dużo tego płynu po rant zbiorniczka?. Jak się płyn rozgrzeje to jak by nie było zwiększa swoją objętość i czy tym samym nie wyrzuci go przez wężyk odpowietrzający?.
Inna sprawa właśnie że nie ma na zbiorniczku zaznaczonego poziomu MIN - MAX ten wyznacznik rantu jest pisanym czy nie pisanym wyznacznikiem poziomu MIN - MAX płynu w naszych MB?. |
Płynu ma być do poziomu połączenia przezroczystej i czarnej części zbiorniczka właśnie po to aby mógł swobodnie zwiększyć objętość. Miejsce zgrzewu jest zdecydowanie "pisanym wyznacznikiem". Książka "Sam Naprawiam" strona chyba 67 Układ Chłodzenia. |
_________________ C 220D Elegance 1995r
WDB2021211A286480 |
|
|
|
|
asziatko
Nowiciusz
Dołączył: 24 Lip 2014 Posty: 1055 Skąd: Tarnów/Małopolska
|
Wysłany: 26 Marzec 2018, 21:53
|
|
|
Al Capone, sprawdziłem w książce "Sam Naprawiam" strona 67 i przyznam że nie dostrzegłem żeby
Al Capone napisał/a: | Miejsce zgrzewu jest zdecydowanie "pisanym wyznacznikiem" |
Mogę śmiało lać płynu chłodzącego po zgrzew zbiorniczka - wolałem dopytać żeby gdzieś nie wyrzuciło tego płunu, a jak jest mniej płynu niż po zgrzew/rant to jest traktowane jako nie pełny stan?. |
_________________ Szerokiej Drogi,
Artur
Były Mój Samochód: MB C180 W202 Classic 1994 + LPG |
|
|
|
|
kam2128
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Lip 2016 Posty: 84 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: 27 Marzec 2018, 10:48
|
|
|
Możesz śmiało lać pod zgrzew zbiorniczka, ja tak zawsze leje, ale jak będzie trochę mniej to też się nic nie stanie, czujnik poziomu płynu jest dość nisko, więc zanim się zapali kontrolka to musi być bardzo mało płynu w zbiorniczku. |
|
|
|
|
asziatko
Nowiciusz
Dołączył: 24 Lip 2014 Posty: 1055 Skąd: Tarnów/Małopolska
|
Wysłany: 27 Marzec 2018, 22:14
|
|
|
kam2128, dzięki za odpowiedź i pomoc.
Doleje sobie po zgrzew zbiorniczka, zawsze miałem tak przyznam więcej jak połowę zbiorniczka nie kiedy połowę mając to na uwadze właśnie żeby nie wyrzuciło gdzieś naddatku płynu czasami. |
_________________ Szerokiej Drogi,
Artur
Były Mój Samochód: MB C180 W202 Classic 1994 + LPG |
|
|
|
|
kam2128
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Lip 2016 Posty: 84 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: 27 Marzec 2018, 23:17
|
|
|
Żeby wyrzuciło przez tą rurkę przelewową to byś musiał prawie pod sam korek nalać więc nie ma obaw. |
|
|
|
|
asziatko
Nowiciusz
Dołączył: 24 Lip 2014 Posty: 1055 Skąd: Tarnów/Małopolska
|
Wysłany: 29 Marzec 2018, 21:54
|
|
|
To jak by nie było stan płynu chłodzącego po rozgrzaniu nie wiele się podnosi w zbiorniczku jak wskazane jest nalewanie po rant. |
_________________ Szerokiej Drogi,
Artur
Były Mój Samochód: MB C180 W202 Classic 1994 + LPG |
|
|
|
|
|