Licznik (wymiana stary na nowy z innego modelu) |
Autor |
Wiadomość |
LYJO
Pomógł: 9 razy Dołączył: 25 Lip 2006 Posty: 688 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 4 Grudzień 2007, 20:38 Licznik (wymiana stary na nowy z innego modelu)
|
|
|
Witam
Szybkie pytanko do znawców.
Czy licznik z fotki poniżej będzie pasował na wymiane z moim w kokpicie ?
mój to '94 1,8 przed liftingiem
czy da sie podpiąć kabelki ?
czy kostki pasują ?
nowy.jpg
|
|
Plik ściągnięto 427 raz(y) 26,09 KB |
|
_________________ Celinka sprzedana. Teraz Touranek w kolekcji. Na C-klase przyjdzie znowu czas |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 4 Grudzień 2007, 20:45
|
|
|
Licznik nie pasuje. Jakby pasował, dawno miałbym od W210 po lifcie |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
MikiPOZ
Klubowicz
Pomógł: 59 razy Dołączył: 06 Wrz 2007 Posty: 1995 Skąd: Poznań-Czmoniec
|
Wysłany: 4 Grudzień 2007, 22:16
|
|
|
http://www.w202.pl/viewto...t=licznik++w210
Tu jest przyklad jeden z forumowiczów wsadzil szuflade od w210
wiec mysle ze w przypadku tych samych licznikow od w 202 nie powinno byc problemu...
tez jestem ciekaw bo nie mam termometru i godziny wiec chetnie bym zakupil zegary po lifcie ale od w202.... |
_________________ W123 300D 1978r
W123 280CE 1979r.
W123 230C 1977r.
w123 230TE 1984r
w107 560AMG 1972r.
w210 320CDI T 2000r. Avantgarde
w211 320CDI T 2003r. Avantgarde |
|
|
|
|
btx
Pomógł: 45 razy Dołączył: 23 Maj 2006 Posty: 1736 Skąd: Looblyn
|
Wysłany: 4 Grudzień 2007, 22:58
|
|
|
magistrala CAN, inaczej dziala chyba licznik w w202 przed liftem a inaczej po lifcie |
|
|
|
|
MikiPOZ
Klubowicz
Pomógł: 59 razy Dołączył: 06 Wrz 2007 Posty: 1995 Skąd: Poznań-Czmoniec
|
Wysłany: 4 Grudzień 2007, 23:32
|
|
|
no wlasnie nie wiem niech ktos sie wypowie czy bedzie dzialac licznik po lifcie do MB przed liftem bo tez jestem ciekaw |
_________________ W123 300D 1978r
W123 280CE 1979r.
W123 230C 1977r.
w123 230TE 1984r
w107 560AMG 1972r.
w210 320CDI T 2000r. Avantgarde
w211 320CDI T 2003r. Avantgarde |
|
|
|
|
Camel-
Mercmag.pl
Pomógł: 212 razy Dołączył: 30 Kwi 2006 Posty: 12480 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 5 Grudzień 2007, 14:54
|
|
|
NIE PASUJE, już to raz napisałem. Są chyba nawet inne wtyczki... |
_________________ http://mercmag.pl
C200 Sport, odbudowa: Classic, CLK, Sport T, Esprit T, Classic T, E240 Classic, CLK230 Ava, E280 Ava, Sport T V6, E320 Ava, Esprit, CLK MY04, CLK230, E280 Eleg., CLK MY06 |
|
|
|
|
MikiPOZ
Klubowicz
Pomógł: 59 razy Dołączył: 06 Wrz 2007 Posty: 1995 Skąd: Poznań-Czmoniec
|
Wysłany: 5 Grudzień 2007, 15:27
|
|
|
aha noo coż bede musial zakupic stary model z nakrecanym zegarkiem
Dzięki Camel-, |
_________________ W123 300D 1978r
W123 280CE 1979r.
W123 230C 1977r.
w123 230TE 1984r
w107 560AMG 1972r.
w210 320CDI T 2000r. Avantgarde
w211 320CDI T 2003r. Avantgarde |
|
|
|
|
marcin_kasia
Maximus
Pomógł: 16 razy Dołączył: 20 Sty 2010 Posty: 107 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 7 Lipiec 2013, 12:55
|
|
|
Witam
Mam problem w swoim liczniku taki ze wskazówka temperatury silnika wariuje ( podobno się rozmagnesowała) pokazuje czasem powyżej 120 stopni.
Zegary mam firmy motometer przedliftowe 2.2 D rocznik 1994 .
Czy jak kupie zegary takie same motometer od benzyniaka to czy da się przełożyć mechanizm wskazówki i wskazówkę do mojego licznika i czy będzie to działało?
wyglądają tak samo jak w moim tylko na prędkościomierzu u mnie jest 220 tu 240
http://allegro.pl/mercede...3356247632.html
z góry dziękuję za pomoc |
_________________ Mercedes W202 Elegance
220Diesel LUCAS!
Malachitowa ślicznotka z 1994 roku. |
|
|
|
|
reptaill
Pomógł: 5 razy Dołączył: 01 Gru 2012 Posty: 232 Skąd: Opole
|
Wysłany: 7 Lipiec 2013, 18:16
|
|
|
Po co kombinować z przekładaniem jak możesz kupić całe zegary w dobrej cenie, ex-taxi (budyniów, majonezów jak zwał tak zwał ) jest od groma i możesz kupić w niezłej cenie całe zegary i podłączasz je plug&play |
_________________ W202 c180 M111.920
WDB2020181a370223 |
|
|
|
|
Javoreczek
a teraz dizel
Pomógł: 144 razy Dołączył: 20 Maj 2008 Posty: 2790 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 7 Lipiec 2013, 18:25
|
|
|
marcin_kasia napisał/a: | Witam
Mam problem w swoim liczniku taki ze wskazówka temperatury silnika wariuje ( podobno się rozmagnesowała) |
Jak się rozmagnesowała to ją namagnesuj (tylko chyba drewnianym magnesem, bo jest plastikowa )
W 94 roczniku masz zapewne tę samą biodegradowalną wiązkę co większość Mercedesów i na bank masz gdzieś zwarcie na przewodach. |
_________________ W202 C250 Elegance '94
WDB2021251A111166
W202 C180 Esprit '93 |
|
|
|
|
marcin_kasia
Maximus
Pomógł: 16 razy Dołączył: 20 Sty 2010 Posty: 107 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 7 Lipiec 2013, 21:04
|
|
|
reptaill napisał/a: | Po co kombinować z przekładaniem jak możesz kupić całe zegary w dobrej cenie, ex-taxi (budyniów, majonezów jak zwał tak zwał ) |
dobrze radzisz wszystkie taksówki maja powyżej 800tys przebiegu a zegary mają w gorszym stanie niż mój. Wywalenie kasy w błoto.
Javoreczek napisał/a: | Jak się rozmagnesowała to ją namagnesuj (tylko chyba drewnianym magnesem, bo jest plastikowa )
W 94 roczniku masz zapewne tę samą biodegradowalną wiązkę co większość Mercedesów i na bank masz gdzieś zwarcie na przewodach. |
Nie wiem czy kiedyś wyciągałeś zegary?
W moim jak się zdemontuje zegary zdejmie szybkę i przeciągnie magnesem w pobliżu wskazówki od temperatury to ona podąża za magnesem i nie jest to "drewniany magnes"
Biodegradowalna wiązka zaczęła się w wersji poliftowej. |
_________________ Mercedes W202 Elegance
220Diesel LUCAS!
Malachitowa ślicznotka z 1994 roku. |
|
|
|
|
artur1908
artur1908
Dołączył: 06 Wrz 2010 Posty: 49 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 7 Lipiec 2013, 21:34
|
|
|
To ja się podłączę pod temat.
Ogółem spaliła mi się żarówka w liczniku i wczoraj podjąłem próbę naprawy czy tam wymiany.
Wyciągnąłem licznik, wkręciłem żarówki no i założyłem licznik.
Niestety ku mojemu zdziwieniu:
- przestały wyświetlać się przejechane km - pewnie taśma padła ale ja jej nawet nie dotknąłem
- obrotomierz skacze podczas jazdy a najczęściej stoi w miejscu. Jak wyłączę silnik to zostaje powiedzmy na wysokości 2,5 tys obrotów
- prędkościomierz od 0 - 70 km chodzi płynnie ale od > 70 km również zaczyna skakać.
Ktoś coś doradzi z tym problemem ? Przy wyjmowaniu wskazówki trochę się przesunęły i musiałem je ręcznie doprowadzić do stanu minimum ale nie wiem czy przez to mogłem to uszkodzić.
Jak się do tego zabrać albo może jakaś osoba chętna do pomocy na terenie Wrocławia i okolic ? lub też elektryk ? |
_________________ S202 220 CDI Elegance `98 |
|
|
|
|
reptaill
Pomógł: 5 razy Dołączył: 01 Gru 2012 Posty: 232 Skąd: Opole
|
Wysłany: 7 Lipiec 2013, 22:02
|
|
|
[quote="marcin_kasia"] reptaill napisał/a: | Po co kombinować z przekładaniem jak możesz kupić całe zegary w dobrej cenie, ex-taxi (budyniów, majonezów jak zwał tak zwał ) |
dobrze radzisz wszystkie taksówki maja powyżej 800tys przebiegu a zegary mają w gorszym stanie niż mój. Wywalenie kasy w błoto.
Bez przesady nawet u mnie w Opolu jest ex-taxi na czesci przemalowana w dobrym stanie (gosciu sprzedaje bo zrzarla ja rdza do tego stopnia ze mocowanie gorne zawieszenia z przodu zgnilo i cala kolumna wpadla mu do komory silnika) zegary w stanie b.dobrym z "magicznym" przebiegiem 220 tys |
_________________ W202 c180 M111.920
WDB2020181a370223 |
|
|
|
|
TraczU
Michał
Pomógł: 106 razy Dołączył: 16 Mar 2010 Posty: 3854 Skąd: Okolice Łodzi
|
Wysłany: 7 Lipiec 2013, 23:20
|
|
|
reptaill napisał/a: | cala kolumna wpadla mu do komory silnika |
w202 niema kolumny a spręzyna ma swój kielich. ale whatever
marcin_kasia napisał/a: | Biodegradowalna wiązka zaczęła się w wersji poliftowej. |
po lifcie wiązka jest już ogarnięta, w przedliftach się kruszy, zapewne masz zwarcie na kablach od czujnika temp. nie wiem gdzie w dieslach ale w benzynie masz z przodu głowicy. Sprawdź to zanim kupisz zegary bo to marcin_kasia napisał/a: | Wywalenie kasy w błoto. |
|
_________________
Lowered KOMPRESSOR AMG
|
|
|
|
|
marcin_kasia
Maximus
Pomógł: 16 razy Dołączył: 20 Sty 2010 Posty: 107 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 8 Lipiec 2013, 21:53
|
|
|
TraczU napisał/a: | po lifcie wiązka jest już ogarnięta, w przedliftach się kruszy, zapewne masz zwarcie na kablach od czujnika temp. nie wiem gdzie w dieslach ale w benzynie masz z przodu głowicy. Sprawdź to zanim kupisz zegary bo to |
Sprawa jest taka że zegary wyciągnąłem z auta żeby sprawdzić co jest, ściągnąłem szybkę wziąłem magnes i wskazówka od paliwa podąża ładnie za magnesem nie zawiesza się i wraca do pozycji zero, natomiast wskazówka od temperatury jak weźmie się magnesem to skacze gwałtownie potrafi zatrzymać się wysoko powyżej 120 stopni poza skalą i nie opada w dół.
Traczu czy miałeś taki problem w swoim W202?
Czy szalała ci wskazówka od temperatury?
Zanim tu napisałem to przeczytałem kilka postów.
Byłem też u kilku magików od zegarów.
Wiem że problem występuje u wielu osób w W202 .
Może ktoś miał tak samo i interesuje mnie jak rozwiązał ten problem
[ Dodano: 8 Lipiec 2013, 21:57 ]
reptaill napisał/a: | Bez przesady nawet u mnie w Opolu jest ex-taxi na czesci przemalowana w dobrym stanie (gosciu sprzedaje bo zrzarla ja rdza do tego stopnia ze mocowanie gorne zawieszenia z przodu zgnilo i cala kolumna wpadla mu do komory silnika) zegary w stanie b.dobrym z "magicznym" przebiegiem 220 tys |
He he w aucie 18 letnim po Taxi przebieg 220 tys
chyba wierzysz w garbate aniołki kolego
Diesel na Taxi w pierwszych swoich 3 latach życia robi 200 tys |
_________________ Mercedes W202 Elegance
220Diesel LUCAS!
Malachitowa ślicznotka z 1994 roku. |
|
|
|
|
|