Wymontowanie wycieraczki |
Autor |
Wiadomość |
grzesiu8
Dołączył: 05 Maj 2010 Posty: 13 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22 Lipiec 2010, 21:05
|
|
|
jacekjjmixer,
A czy efekt tej poluzowanej śruby był taki, że wycieraczka "stawała" sobie "gdzie chciała"? Ja mam taki przypadek i mam nadzieję, że to tylko ta śruba
A czy dałeś dodatkowo jakąś kontrę (podkładkę), aby się nie odkręcała? |
_________________ BYŁ: Mercedes Benz C180
WDB2020181A281611
Moja szara metalic mini S klasa
I już nie ma ;( :,( |
|
|
|
|
jacekjjmixer
C220D Elegance E280
Pomógł: 38 razy Dołączył: 21 Sie 2007 Posty: 1364 Skąd: Kalisz Wlkp
|
Wysłany: 23 Lipiec 2010, 12:47
|
|
|
grzesiu8, żadenej podkładki nie dawałem. Dobrze dokręciłem i jest ok do dnia dzisiejszego
Co do twojego przypadku to myślę iż moze to być plastikowa zębatak , która się wyrabia ale to musiał byś jeszcze poszukać. Moja jak przestała działać to tak nagle i już nie chciała ruszyć |
_________________ WDB2102631B147784 nowa zabawka
WDB2021211A198370
|
|
|
|
|
Krzysztofor
Dołączył: 27 Lut 2010 Posty: 4 Skąd: Północ
|
Wysłany: 24 Lipiec 2010, 16:59
|
|
|
Witam. Ja mam takie pytanko, a nie chce zakładać nowego tematu, mianowicie:
Jak odpalę wycieraczkę to momentalnie pali mi sie bezpiecznik. Czego to może być wina? Podłączona jest dobrze, styki przeczyszczone, wszystko powinno być ok... Może zębatka sie spsuła? Może napotyka jakiś opór(tylko skąd)? Wiem, że nie widząc tego trudno sobie wyobrazić, ale może ktoś ma radę? ;D |
|
|
|
|
Nex@pl
ex C180T 98'
Pomógł: 19 razy Dołączył: 28 Sty 2008 Posty: 2111 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 24 Lipiec 2010, 18:10
|
|
|
Cytat: | Witam. Ja mam takie pytanko, a nie chce zakładać nowego tematu, mianowicie:
Jak odpalę wycieraczkę to momentalnie pali mi sie bezpiecznik. Czego to może być wina? Podłączona jest dobrze, styki przeczyszczone, wszystko powinno być ok... Może zębatka sie spsuła? Może napotyka jakiś opór(tylko skąd)? Wiem, że nie widząc tego trudno sobie wyobrazić, ale może ktoś ma radę? ;D |
Czas zajrzeć do mechanizmu wycieraczki |
_________________ W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981 |
|
|
|
|
Krzysztofor
Dołączył: 27 Lut 2010 Posty: 4 Skąd: Północ
|
Wysłany: 25 Lipiec 2010, 14:32
|
|
|
Rozkręciłem go, wyciągnąłem cały i po nasmarowaniu normalnie sie obracał. podłączyłem, odpaliłem - pizd, po bezpieczniku. Ogólnie chodzi normalnie ten silnik tylko w krańcowym położeniu tak jakby był po lewej stronie szyby na dole sie zacina i właśnie wtedy następuje spalenie bezpiecznika... |
|
|
|
|
CZESIO1958
Motomaniak
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Lip 2010 Posty: 173 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: 25 Lipiec 2010, 14:56
|
|
|
Zobacz dokladnie ślimak na osce silniczka i slimacznicę . U mnie pękla ślimacznica i musialęm cały silniczek wymienić. |
_________________ Bez Gwiazdy nie ma Jazdy
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=12842
|
|
|
|
|
bbula
v6 pięknie brzmi:)
Pomógł: 3 razy Dołączył: 30 Maj 2008 Posty: 47 Skąd: Glenealy - IE
|
Wysłany: 15 Sierpień 2010, 13:23
|
|
|
od siebie dodam że przy składaniu do kupy najlepiej zacząć od śruby do której jest dostęp od komory silnika,jeśli zostawisz ją na koniec dość ciezko jest trafić w otwór
u mnie wycieraczka byla lekko przestawiona i w momencie powrotu do pozycji wyjścia tłukła o zabudowe podszybia ale już jest pięknie elegancko i działa jak powinno,cała robota zajeła jakieś 20 minut
dzięki za poradnik,nie trzeba było samemu dochodzić co i gdzie |
_________________ Was WDB2020182F810473 C180 Auto Elegance 11/98'
Now WDB2020262F736027 C240 Auto Elegance 04/98' |
|
|
|
|
Gwiazdor_69
W202 C-180
Dołączył: 03 Lut 2009 Posty: 16 Skąd: Ryki/Lublin
|
Wysłany: 6 Listopad 2010, 15:18
|
|
|
Super poradnik jednak podczas pracy nad swoją wycieraczką zauważyłem, że tej śruby do której dostęp jest od komory silnika nie trzeba odkręcac (a przynajmniej tak jest w moim aucie), gdyż śruba ta trzyma u mnie tylko białą "obrączkę" która ma z lewej strony zatrzask dający się bez problemu odpiąc. Uważam że jest to znaczne ułatwienie, gdyż nie trzeba dłubac przy tej śrubie a i cały mechanizm daje się łatwo ustawic w pierwotnej pozycji
Dodam jeszcze że auto to C180 automat sedan 1995r. |
|
|
|
|
man212
Dołączył: 23 Wrz 2008 Posty: 170 Skąd: Radom
|
Wysłany: 8 Listopad 2010, 17:50
|
|
|
A czy mocno dokręcone śruby od ramienia wycieraczki (co za tym idzie wycieraczka mocno przylega do powierzchni szyby) mają wpływ na rysowanie szyby przez pióro gumowe samej wycieraczki ? |
_________________ W202 220D. '93 |
|
|
|
|
bartosz77
Dołączył: 20 Lut 2011 Posty: 13 Skąd: śląsk
|
Wysłany: 9 Kwiecień 2011, 21:46
|
|
|
Świetnie przygotowane bez problemu tez naprawiłem dzieki wielkie i Pozdrawiam Bartosz |
_________________ 1997-2,5TD kombi |
|
|
|
|
ogon1992
W202 CDI 125KM Sport
Dołączył: 01 Gru 2012 Posty: 39 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 6 Grudzień 2012, 10:46
|
|
|
Naprwde przydatna ta foto relacja połamałem co prawda 1 plastikowy zaczep ( nie mam pojecia jak tam się miałem dostać ) ale wyszło wszystko idealnie
a przypadek miałem taki ze ta śruba od mechanizmu co przekłada cały napęd na wycieraczkę zupełnie mi spadała i całe szczęście ze miałem pełno syfu bo znalazłem ją w kanaliku odpływowym
Pozdrowienia dla autora |
|
|
|
|
jacekjjmixer
C220D Elegance E280
Pomógł: 38 razy Dołączył: 21 Sie 2007 Posty: 1364 Skąd: Kalisz Wlkp
|
|
|
|
|
cygan_19
Dołączył: 07 Maj 2011 Posty: 29 Skąd: Łuków
|
Wysłany: 14 Luty 2014, 09:48 montaż wycieraczki
|
|
|
Witam W dniu wczorajszym wymieniłem silnik na nowy w mechanizmie wycieraczki. Zrobiłem wszystko jak opisane powyżej ale niestety po złożeniu i wielu próbach i kombinacji z ramieniem i zębatkami nie udało mi się przywrócić efektu z przed wymiany silnika. Czy ktoś wie jak ustawić wycieraczkę niżej na szybie bo po przejściu cyklu zatrzymuje się zbyt wysoko?! Zakres jej pracy na obecną chwilę jest dobry. Może ktoś poda jak powinna wyglądać przy montażu wycieraczka. Poluzowanie śruby w moim przypadku nic nie daje. Jak obniże wycieraczkę to wtedy podczas pracy schodzi poniżej szyby, albo ramie wychodzi na słupek boczny itd. Proszę o informacje czy może to wina silnika czy co bo już sił brak... proszę o jakieś sugestie bądź rady. Proszę o zaznaczenie na fotce które ramię, zębatkę przełożyć i o ile. Z góry dziękuje... Zdjęcie wykorzystałem od kolegi z opisu.
[ Dodano: 14 Luty 2014, 10:24 ]
Sorki załączyłem nie to zdjęcie a tak to wygląda teraz wygląda... Na poprzednim można zaznaczyć co przestawić...
wycieraczka.jpg
|
|
Plik ściągnięto 62 raz(y) 223,59 KB |
15.jpg
|
|
Plik ściągnięto 78 raz(y) 124,32 KB |
|
_________________ -= C y G a N =- W202 1.8 B 1998rok Espirit Avant ;D UKF |
|
|
|
|
maurycy
C43 ///AMG
Pomógł: 97 razy Dołączył: 28 Kwi 2009 Posty: 5420 Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: 14 Luty 2014, 11:52
|
|
|
odkręć śrubę mocującą "uwolnij" ramię, uruchom wycieraczkę ma zrobić pełnym ruch,
ustaw sobie jak Ci wygodnie i wtedy przykręć, oczywiście wszystko na aucie bez wymontowywania |
_________________ MB C43 AMG
Szmaragdowe C43 AMG 98'
WDB2020331F726355
nie mam czasu pomagać poza forum, proszę nie wysyłać do mnie maili z pretensjami |
|
|
|
|
wiskontii
Pomógł: 602 razy Dołączył: 02 Lis 2010 Posty: 6369 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 14 Luty 2014, 11:58
|
|
|
Dodam tylko ze ta dolna |
_________________ Elegance 94 benzyna automat C180
WDB2020181A225570 SPRZEDANY
W202 2.2 D 96r automat
WDB2021211A384252 Sprzedany
W202 2,2D 96r. automat 5stpopniowy kombi CLASSIC
WDB2021821F518660 |
|
|
|
|
|