Przesunięty przez: Camel- 13 Styczeń 2012, 12:01 |
Regulacja świateł na podciśnienie |
Autor |
Wiadomość |
Podkopnik
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Sty 2015 Posty: 195 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 22 Luty 2017, 17:58
|
|
|
Ale ja mówiłem o tej fioletowej rurce że jest ona zrobiona ze stosunkowo mało elastycznego plastiku. Z ogniem kwestia wprawy i wyczucia to fakt. |
_________________ poszukuje |
|
|
|
|
kulazary
Dołączył: 29 Lis 2010 Posty: 17 Skąd: żary
|
|
|
|
|
Podkopnik
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Sty 2015 Posty: 195 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2 Marzec 2017, 08:54
|
|
|
Idź do aso tak jak ja... Kupisz za kilkanaście złotych. ja za kolanko zapłaciłem 12 więc to Twoje też pewnie podobnie będzie kosztować |
_________________ poszukuje |
|
|
|
|
wiskontii
Pomógł: 602 razy Dołączył: 02 Lis 2010 Posty: 6369 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2 Marzec 2017, 19:35
|
|
|
Mam taki jak potrzebujesz to napisz PW |
_________________ Elegance 94 benzyna automat C180
WDB2020181A225570 SPRZEDANY
W202 2.2 D 96r automat
WDB2021211A384252 Sprzedany
W202 2,2D 96r. automat 5stpopniowy kombi CLASSIC
WDB2021821F518660 |
|
|
|
|
WoleMerce
W202 C230 ATP TOUR
Pomógł: 7 razy Dołączył: 17 Gru 2016 Posty: 1970 Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: 16 Marzec 2018, 15:07
|
|
|
W sumie nie wiem czy dobry dział ale to chyba osprzęt silnika
Szukałem po różnych wątkach i nic ciekawego nie znalazłem.
Do rzeczy.
Mój układ sam w sobie działa bez problemu, na postoju światła regulują się bez problemu, żadnego syczenia ani nic.
Problem zaczyna się wtedy kiedy samochód dostaje nieco buta, najbardziej jest to odczuwalne na trasie pod obciążeniem np, wtedy światła po prostu się kładą na dół i koniec, przy 160 jest to trochę niekomfortowe i niebezpieczne :3 po odpuszczeniu gazu światła normalnie wracają na swoją wysokość 0 .
Na fb już ktoś zasugerował że przy takim bucie silnik wyciąga wszystko i stąd taki problem.
Czy w tym układzie jest jakiś zaworek zwrotny ?
Czy to suwak przy włączniku wszystko utrzymuje w ryzach i może przepuszczać ??
Czy tak po prostu już jest, jeżeli tak jest to może ma ktoś jakiś patent na to ?? Podobno w 124 jest taki zaworek zwrotny.
Jakieś rady sugestie :3
[ Dodano: 17 Marzec 2018, 16:35 ]
Sytuacja ogólnie taka że przewód od lamp ma średnicę Fi4 więc można spokojnie łączyć go szybkozłączkami pneumatycznymi od ciężarówek. Trójniki też są o czym po prostu zapomniałem jak przestałem być mechanikiem
Reasumując założyłem nowy trójnik bo stary był polepiony poxipolem, kawałek gumy wymieniłem na przelotkę, i w miejscu gdzie przewód był załamany wrzuciłem też przelotkę.
Idąc dalej zamówiłem na allegro zaworek zwrotny który mam zamiar zamontować przy kolektorze ssącym, czyli nie będzie żadnego problemu z opuszczaniem i podnoszeniem lamp, bo przecież cały zawór znajduje się w suwaku przy włączniku. Zobaczymy co z tego wyjdzie |
_________________ W202 C230 ATP Tour WDB2020231F547853
W211 E500 4Matic WDB2110831X143948 |
|
|
|
|
|