Filtr przeciwpyłkowy? parowanie+wilgoć!!! |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: 19 Styczeń 2007, 18:43 Filtr przeciwpyłkowy? parowanie+wilgoć!!!
|
|
|
Czy/gdzie jest w C180 '95 rok filtr przeciwpyłkowy i jak się go wymienia? Autko cierpi na strasznie parujące szyby i wilgoć w bagarzniku!!! ...jakie mogą być tego przyczyny?
POMOCY Plisssss! |
|
|
|
|
berserkers
Mr.Radek
Pomógł: 11 razy Dołączył: 22 Paź 2006 Posty: 243 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 19 Styczeń 2007, 18:52
|
|
|
witam, filtr przeciwpylkowy jest pod konsola po stronie pasazera. Na stronie www.mercmania.pl w zakladce porady jest szczegolowy opis wymiany filtra. |
_________________
|
|
|
|
|
Kowal
Moderator Mercedes C220D
Pomógł: 33 razy Dołączył: 03 Kwi 2006 Posty: 1046 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19 Styczeń 2007, 19:33
|
|
|
Tutaj na forum też było to szczegółowo opisywane wystarczy tylko poszukać
Pozdro |
_________________ Mercedes C220 Diesel '94 ESPRIT body kit from Carlsson
Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki, a na cuda trzeba czekać tydzień
Odzież motocyklowa |
|
|
|
|
Krzeko
Pomógł: 3 razy Dołączył: 08 Lis 2006 Posty: 162 Skąd: ZS + ZGY
|
Wysłany: 19 Styczeń 2007, 23:23
|
|
|
2 srubki na krzyzak, przesuwane zabezsieczenie i wklad jest twoj. simonC180 napisał/a: | Autko cierpi na strasznie parujące szyby |
To bedzie wklad.
simonC180 napisał/a: | wilgoć w bagarzniku!!! |
To juz grubsza sprawa. Moze masz nieszczelny bagaznik. Sprawdz czy gumy nie przepuszczaja. |
_________________ C-180 elegance `93r - już po FL ;-P WDB2020181F037732 - Celina
Viano 3,0 Cdi AMBIENTE - Smok |
|
|
|
|
Michał_fitness
Michał
Dołączył: 06 Lis 2006 Posty: 153 Skąd: wrocław 0602616285
|
Wysłany: 20 Styczeń 2007, 09:15
|
|
|
Większość przypadków wilgoci w aucie to brak przewietrzania .
przykład
Oddałem mojej żonie auto nigdy w aucie nie było wilgoci i co po 2 misiącach jest !!!
Okazuje się że wiatrak zawsze na pierwszym biegu czyli jakby stał !!!
Filt oczywiście , ale jak będziemy jeżdzili na niskich biegach wentylatora to i nowy filt nie pomoże
Jak kupiłem to też miała wilgoć po miesiącu na 3 biegu( zawsze )wilgoci brak a i miałem mokro pod wykładziną w aucie .
Wiadomo jak masz zapuszczony wentylator i chodzi głośno to jaet to wk...
powodzenia Michał |
_________________ 202(97) 180 esprit kombi srebrny
WDB2020781F581176
http://www.fitnessplanet.com.pl
www.instruktorfitness.com.pl
www.fitnessmanager.com.pl
www.royalfitnessplanet.com.pl
|
|
|
|
|
C 200
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Sie 2006 Posty: 56 Skąd: karkonosze
|
Wysłany: 20 Styczeń 2007, 18:29
|
|
|
simonC180 napisał/a: | Autko cierpi na strasznie parujące szyby | Witam - przyczyną tej dolegliwości może być również nieszczelna nagrzewnica i jeżeli ubywa Ci płynu to radzę wziąć taką możliwość pod uwagę ja osobiście jeżeli nie ma dużego mrozu jeżdżę zawsze na pierwszym stopniu dmuchawy i nigdy nie ma żadnego parowania szyb z tego tytułu - pozdrawiam. |
_________________ C 200 Sport/ 94'/136KM - benzyna. |
|
|
|
|
jacon
NIGHT HUNTER
Pomógł: 157 razy Dołączył: 07 Lis 2006 Posty: 1948 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 21 Styczeń 2007, 10:00
|
|
|
Ja też mam dmuchawę zawsze na pierwszym biegu i nigdy żadnej wilgoci nie miałem.
A Michał_fitness pisze że tylko na trzecim biegu dmuchawy można uchronić się przed wilgocią według mnie to bzdura, no ale podobno są rzeczy na świecie co się fizjologą nie śniły |
_________________ NIECH MOC BĘDZIE Z WAMI
esprit champion limited 98' ex
W203 Awantgarde 2001 kombi automat 2.0 kompressor teraz syna
R170 SLK 2002r. 2.0 kompressor automat żony
W201 1990r. 2.0 E automat obecnie moje autko |
|
|
|
|
ATLAS
Atlas
Pomógł: 2 razy Dołączył: 16 Sty 2007 Posty: 118 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 21 Styczeń 2007, 13:50
|
|
|
wymieniajac filtr kabinowy i odgrzybiajac uklad wentylacji pozbylem sie wszelkiej wilgoci. Zadna nagrzewnica ani uszczelki..poprostu syf na filtrze. |
_________________ C180T LPG-sekwencja 1998
|
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: 27 Styczeń 2007, 18:03
|
|
|
Wymieniłem filtr p.pyłkowy i nic się nie zmieniło... czy są jeszcze jakieś otwory/kanały wentylacyjne? Może coś w tylniej części nadwozia? |
|
|
|
|
C 200
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Sie 2006 Posty: 56 Skąd: karkonosze
|
Wysłany: 27 Styczeń 2007, 20:59
|
|
|
simonC180 napisał/a: | Wymieniłem filtr p.pyłkowy i nic się nie zmieniło... | Witam - rozmawiałem ostatnio z właścicielami C-klasy i przypadłość z wilgocią w bagażniku dotyczy dosyć wielu z nich nikt jednak nie potrafi jednoznacznie stwierdzić jakie są przyczyny takiego stanu rzeczy i jeszcze jedna charakterystyczna rzecz a mianiwicie ta wilgoć w bagażniku dotyczy w zdecydowanej większości przypadków okolic akumulatora i nie chodzi tutaj o opary z tegoż akumulatora a swoją drogą ten pomysł z akumulatorem w bagażniku jest moim zdaniem dosyć niefortunny ponieważ akumulator w przedziale silnika jest w czasie ładowania jeszcze dodatkowo podgrzewany co dodatkowo wzmacnia proces ładowania - pozdrawiam. |
_________________ C 200 Sport/ 94'/136KM - benzyna. |
|
|
|
|
Lukas
Moderator
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Gru 2005 Posty: 440 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: 28 Styczeń 2007, 00:46
|
|
|
Gdy kupiłekm moją też nie mogłem dać sobie rady z parowaniem szyb i wymiana filtra nic nie dała. Okazało się, że klapa obiegu wewnętrznego została zablokowana i nie było dopływu powietrza. Po odblokowaniu problem zniknał. |
_________________ 202 200D '93 - Aż żal się spieszyć |
|
|
|
|
jacon
NIGHT HUNTER
Pomógł: 157 razy Dołączył: 07 Lis 2006 Posty: 1948 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 28 Styczeń 2007, 11:49
|
|
|
C 200 napisał/a: | [quote=" a swoją drogą ten pomysł z akumulatorem w bagażniku jest moim zdaniem dosyć niefortunny ponieważ akumulator w przedziale silnika jest w czasie ładowania jeszcze dodatkowo podgrzewany co dodatkowo wzmacnia proces ładowania - pozdrawiam. |
I tu bym się z tobą niezgodził bo podczas procesu ładowania aku sam z siebie wydziela ciepło, a umieszczenie go w bagażniku jest moim zdaniem bardzo dobrym pomysłem. |
_________________ NIECH MOC BĘDZIE Z WAMI
esprit champion limited 98' ex
W203 Awantgarde 2001 kombi automat 2.0 kompressor teraz syna
R170 SLK 2002r. 2.0 kompressor automat żony
W201 1990r. 2.0 E automat obecnie moje autko |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: 28 Styczeń 2007, 11:53
|
|
|
Gdzie znajduje się klapa obiegu wewnętrznego??? Jak się do niej dostać??? |
|
|
|
|
C 200
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Sie 2006 Posty: 56 Skąd: karkonosze
|
Wysłany: 28 Styczeń 2007, 14:38
|
|
|
jacon napisał/a: | podczas procesu ładowania aku sam z siebie wydziela ciepło, a umieszczenie go w bagażniku jest moim zdaniem bardzo dobrym pomysłem. |
Witam - to wszystko prawda co piszesz ale czym innym jest temperatura wydzielana z akumulatora a czym innym temperatura otoczenia w jakiej odbywa się ładowanie a jeżeli chodzi o umieszczenie akumulatora w bagażniku to ja dalej uważam że to niefortunny pomysł - pozdrawiam. |
_________________ C 200 Sport/ 94'/136KM - benzyna. |
|
|
|
|
Paroxis
Dołączył: 18 Sty 2010 Posty: 52 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27 Luty 2010, 23:16
|
|
|
Odnawiam temat bo to jest jedyny jaki znalazłem... Gdzie jest ta klapa obiegu wewnętrznego? Czy obieg wewnętrzny włącza się tylko przyciskiem REST? Mam też problem z parującymi szybami |
|
|
|
|
|