Mercedes W202 Strona Główna Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Proszę o cierpliwość . Forum musialo zostac przeniesione na inny serwer. Powoli usuwam błędy,

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Łukasz
10 Luty 2012, 11:31
cykanie klikanie pod maską od strony kierowcy
Autor Wiadomość
avo3

Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 2
Skąd: slask
Wysłany: 10 Luty 2009, 16:47   cykanie klikanie pod maską od strony kierowcy

Dzień dobry,
Jestem nowym forumowiczem, bardzo proszę o pomoc. Mam takie ustrojstwo w swoim mietku jak na zdjęciu pod maską które wydaje dzwięk bardzo szybkiego cykania czy klikania. Nie wiem czy to normalne i czy się tym przejmować. Z góry dziękuję.

100_2484.JPG
Plik ściągnięto 439 raz(y) 95,11 KB

 
 
gumolyt 


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 234
Skąd: kujawsko-pomorskie
Wysłany: 10 Luty 2009, 17:02   

To jest elektrozawór oczyszczania pojemnika. Reguluje to ilość pary wprowadzanej do kolektora wlotowego. Po podłaczeniu 12V powinien klikać, Jeżeli nie jesteś pewien czy jest dobry zmierz opór pomiędzy stykami - powinno być 35 - 45 omów.
_________________
Mercedes C180 '96 Esprit LPG
 
 
avo3

Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 2
Skąd: slask
Wysłany: 10 Luty 2009, 17:22   

dziekuje pzdr
 
 
G.


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 4550
Wysłany: 10 Luty 2009, 19:06   

avo3, to teraz zapraszam do lektury regulaminu naszego forum.
 
 
Marcin Pop. 
C180 automat


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 1273
Skąd: Centrum
Wysłany: 10 Luty 2009, 19:07   

gumolyt napisał/a:
To jest elektrozawór oczyszczania pojemnika. Reguluje to ilość pary wprowadzanej do kolektora wlotowego


CO???????????????????? :shock: :shock: :shock:
_________________
C180 Classic '94 + LPG malachite metalic WDB2020181A137337
 
 
Sitek 


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Mar 2008
Posty: 103
Skąd: Białystok
Wysłany: 10 Luty 2009, 19:49   

gumolyt, Noo ale...jakiego pojemnika?
_________________
Zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
C180 '94r, WDB2020181A158250
MACK TITAN
 
 
gumolyt 


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 234
Skąd: kujawsko-pomorskie
Wysłany: 10 Luty 2009, 21:27   

Jeśli mamy do czynienia z benzyną to mamy tez do czynienia z oparami benzyny, tak że w kolektorze wlotowym jest tzw. VRS czyli powrót oparów. Zadaniem tego elektorozaworu jest odprowadzenie z kolektora ssącego nadmiaru oparów benzyny i cofnieciu ich do baku paliwa. Jeszcze para wodna, która wleci do kolektora również jest wyciągana, bo woda w cylindrze to może być katastrofa.
_________________
Mercedes C180 '96 Esprit LPG
Ostatnio zmieniony przez gumolyt 10 Luty 2009, 21:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Nex@pl 
ex C180T 98'


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 28 Sty 2008
Posty: 2111
Skąd: Szczecin
Wysłany: 10 Luty 2009, 21:31   

gumolyt napisał/a:
Jeśli mamy do czynienia z benzyną to mamy tez do czynienia z oparami benzyny, tak że w kolektorze wlotowym jest tzw. VRS czyli powrót oparów. Zadaniem tego elektorozaworu jest odprowadzenie z kolektora ssącego nadmiaru oparów benzyny i cofnieciu ich do baku paliwa.


O, fajnie wiedzieć, czyli jak przestanie cykać to lepiej szybko to naprawić :)
_________________
W123 - 2.0E - 1980
ex W201 - 2.5D - 1988
ex W638 - 2.3TD - 1997
ex WVW 53b - 1.6FR - 1981
 
 
 
Sitek 


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Mar 2008
Posty: 103
Skąd: Białystok
Wysłany: 10 Luty 2009, 21:34   

Czyli to element systemu pochłaniania par (oparów) paliwa?

[ Dodano: 10 Luty 2009, 21:38 ]
Domyslałem sie że chodzi o opary paliwa ale jak gumolyt napisał o parze to pomyslałem o wodzie i parze wodnej :D i wydalo mi sie to dziwne :roll:
_________________
Zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
C180 '94r, WDB2020181A158250
MACK TITAN
 
 
gumolyt 


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 234
Skąd: kujawsko-pomorskie
Wysłany: 10 Luty 2009, 21:39   

Sitek napisał/a:
Czyli to element systemu pochłaniania par (oparów) paliwa?
i pary wodnej :)
_________________
Mercedes C180 '96 Esprit LPG
 
 
Javoreczek 
a teraz dizel


Pomógł: 144 razy
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 2790
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11 Luty 2009, 10:48   

gumolyt napisał/a:
Zadaniem tego elektorozaworu jest odprowadzenie z kolektora ssącego nadmiaru oparów benzyny i cofnieciu ich do baku paliwa. Jeszcze para wodna, która wleci do kolektora również jest wyciągana, bo woda w cylindrze to może być katastrofa.


Zadanie tego zaworu jest dokładnie odwrotne.
Podcisnienie w kolektorze ssącym zasysa poprzez ten zawór i filtr weglowy opary paliwa z baku, żeby nie przedostawały sie do atmosfery (stąd częste sykniecie po otwarciu korka wlewu paliwa) tylko zostały spalone w cylindrach.
Istnienie tego diwajsu jest niezbedne do spełnienia przez samochód normy Euro2 (albo nawet Euro1, nie pamietam dokładnie) natomiast nie ma specjalnego wpływu na pracę silnika (pod warunkiem, ze przewód podcisnieniowy jest szczelny oczywiscie)
_________________
W202 C250 Elegance '94
WDB2021251A111166

W202 C180 Esprit '93
 
 
 
makawel 
VIP


Pomógł: 13 razy
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 760
Skąd: K- Koźle/EŁK
Wysłany: 11 Luty 2009, 10:52   

a wiecie co to za silnik :evil: . koleś nic nie podał i ma to chyba w siedzeniu :evil: a wy się wysilacie i próbujecie pomoc za pomocą szklanej kuli chyba :P .
_________________
Polska – tutaj nawet kryzys się nie udał.

Moje autko
WDB2021881F621600
 
 
 
Marcin Pop. 
C180 automat


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 1273
Skąd: Centrum
Wysłany: 11 Luty 2009, 10:52   

Javoreczek napisał/a:
Zadanie tego zaworu jest dokładnie odwrotne.
Podcisnienie w kolektorze ssącym zasysa poprzez ten zawór i filtr weglowy opary paliwa z baku, żeby nie przedostawały sie do atmosfery (stąd częste sykniecie po otwarciu korka wlewu paliwa) tylko zostały spalone w cylindrach.


Od początku coś mi się nie podobało z wypowiedzią gumolyt, - a
_________________
C180 Classic '94 + LPG malachite metalic WDB2020181A137337
 
 
gumolyt 


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 234
Skąd: kujawsko-pomorskie
Wysłany: 11 Luty 2009, 11:25   

Marcin Pop. napisał/a:
Od początku coś mi się nie podobało z wypowiedzią gumolyt, - a
zawsze sie może coś pomieszać :D

Javoreczek elektorozawór jest podpięty np. pod PMS-a, i jego niesprawność napewno w jakiś sposób w mniejszym lub wiekszym stopniu np. na prace silnika na biegu jałowym.
_________________
Mercedes C180 '96 Esprit LPG
 
 
13696 
Mateusz

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 664
Skąd: lubelskie
Wysłany: 13 Luty 2009, 13:23   

dzis zauwazylem ze u mnie tez to pyka okolo 3 razy na sekunde slychac klikniecie z tego zaworka i to dosyc glosne
gumolyt napisał/a:
Po podłaczeniu 12V powinien klikać
jestes pewnien ze tak powinno byc?? bo jak tak to troche uciazliwe
_________________
c200 kompressor (lpg stag-4)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,154 sekundy. Zapytań do SQL: 12